משניים יוצא לכם ארבע

    עפר גדנקן No Comments on משניים יוצא לכם ארבע

    בעמינח משקיעים בבריאות שלכם

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההכנות לחג הפסח בעיצומן. בכל הבתים נכנסים להילוך גבוה של ביעור החמץ וניקיון משמעותי.

    בתקופה מאתגרת זו עלינו לדאוג לשמור על עצמנו שנגיע לחג הפסח בני חורין באמת. שמירה על בריאות הגוף והנפש מתחילה בהשקעה במזרן איכותי. בסוף יום אינטנסיבי בו כל בני הבית מתאמצים מעל ומעבר – מי שהשכיל לבחור נכון, הולך לישון על מזרן שעושה ריסטרט אמיתי וקם כמו חדש.

    מזרן טוב הוא פקטור לשינה טובה, ובבריאות לא חוסכים. מיליוני אנשים מכירים את עמינח שמייצרת יותר מ- 80 שנה את מותגי המזרנים המובילים ביותר בשוק. ההורים שמשיאים היום את ילדיהם, עוד זוכרים היטב את קניית חדר ההורים הראשון שלהם, כשהמהות היתה שלא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר וכך הם נוהגים גם עם ילדיהם.

    במיוחד בערב חג הפסח, יודעים בעמינח כי כל עם ישראל רוצה להתחדש, לשנות, להחליף, ולכן נותנים מעצמם מתנה משתלמת ביותר. קונים 2 מזרני עמינח מסדרת פרמיום וקומפורט – ומקבלים 2 מיטות מתנה! כל שנותר לכם לזכור, כי כאשר אתם מבצעים את הבחירות שלכם, ההשקעה צריכה להיות במקום הנכון והמשתלם.

     מזרני עמינח יוצאים תחת ידם של מומחים בתחום הייצור והפיתוח, עוברים בקרת איכות קפדנית ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. לא בכדי זכתה עמינח זכתה להמלצתה של האגודה הישראלית לכירופרקטיקה.

    המוטיב המרכזי שמוביל את עמינח, הוא השקעה במחקר ופיתוח. פתרונות שינה ואירוח הם נושא שנחקר עשרות שנים. עמינח מחוברת לציבור החרדי ומלווה אותו לאורך נקודות הזמן, עם השירות הטוב ביותר ועם תשומת לב לעניינים החשובים ביותר, כמו בדיקות שעטנז מחמירות, כאשר כל העבודה היא בידיים יהודיות.

    גשו לחנויות המזרנים המובילות ותיהנו מהמזרנים הטובים ביותר – עכשיו במבצע לחג הפסח!



    0 תגובות